Fredagens i-lands problem

Jag äger 110 par skor. Och inte ett enda funkar när det regnar. Så himla orutinerat när man bor där jag bor. Så imorse stod det mellan att ta vinterpjux eller ett par klackar så mina fötter kommer upp från allt vatten på backen.
Efter lite övervägande insåg jag att det enda rätta var klackar. Jag tänker då inte gå i nå vinterskor i september. Nån måtta få det va!


Det positiva med historien är att jag nu kan köpa nya skor med gott samvete. Först så måste jag juh helt klart ha ett par som funkar när det regnar. Sen skulle jag faktiskt behöva ett par gummistövlar. Jag är juh faktiskt ute i skogen rätt ofta.. Ett par snygga stövlar utan klack saknas oxå.. Och ett par nya klackar är juh aldrig heller fel.. Kanske nya vinterskor på en gång?
Okej, nu sväva jag iväg. Men skor att använda när det regnar, stövlar och gummistövlar står på inköpslistan!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback