Ett riktigt tråkigt fredags inlägg...

Veckorna går fort när man har roligt. Redan fredag och jag ser inte alls fram emot helgen. Robbis ska på den där jävla lastbilsträffen och inte fan fick jag följa med heller. Och ja, jag ville faktiskt följa med..
Så ikväll ska jag sitta hemma och kolla på sex and the city och kanske bryta mitt godis förbud och köpa mig nå gott. För att det ä jag värd!


Annars händer det inte så mycket. Sitter på jobbet nu och har absolut ingenting att göra på hela dagen. Har ett möte kl 1, men hur jag ska få tiden att gå till det är frågan..
Och chefen är oxå på lastbilsträffen.. Haha, tänk att alla lämnar mig för den där jävla träffen. Tur jag ha André här som kan ge mig nått att göra.


Nu ska jag se om det hänt nå roligt på aftonbladet eller allehanda..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback