1 September

Kan ni förstå att det är 1 September idag?! Va det inte nyss första Augusti? Vart tog den månaden vägen liksom? Nu är det höst på riktigt.. Men det har sina fördelar. Alla serier börjar, alla mysiga koftor, man kan börja tända ljus och ligga in och bara mysa med gott samvete.

Snart slut på den här veckan a, en dag kvar att jobba. Och då slutar jag halv 2. Ska bli såå skönt. Annars händer det inte så mkt. Jobbar på dagen och är trött på kvällen. Fortsätter mitt OC tittande. Har bara 3 avsnitt kvar av säsong 3. Vill inte att Marissa ska dö..

Nu när jag jobba bli det lite halvdåligt med träningen, men igår körde jag ett litet pass på mitt wii. Och idag har jag träningsvärk. Hur otränade ben kan man ha egentligen..? Men jag körde på lite idag a. Faktiskt riktigt roligt. Men sjukt att man kan få träningsvärk av ett tv-spel. Få väl skylla på att det faktiskt är ett tränings spel..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback