Fuck you right back!

Idag har jag faktiskt varit hos Robet och grattat han på hans födelsedag. Hans nya tjej va där. (japp, han ha en ny tjej) (japp, det är bara 3 veckor sedan vi gjorde slut).
Vi kallar henne lastbilsslampan. Hon ser ut som en kille och beter sig som en. Så det är klart att Robert har mer gemensamt med henne. Hon är juh fan en man! Precis som han.
Men nu ska vi inte va dum. Hon ha säkert en fin insida. Stackarn kan juh inte va ful på både in- och utsidan.

Ja, ni tycker säkert att jag är lite väl elak nu. Men gå man och ligger med en annans pojkvän så få man fan ta det. Nu vet jag juh inte om dom låg med varandra medans vi fortfarande va tillsammans, men att dom håller på redan 1 vecka efter vi gjort slut tycker då jag är jävligt respektlöst!
Vad är man för tjej om man mer eller mindre flyttar in hos en kille innan hans föredetta ens flyttat ut? Jo, man är en lastbilsslampa. Och Robert är inte så mycket bättre han. Så dom passar väl ganska bra ihop. What goes around comes around.


Nog om det, jag har det bra hos Ernie. Vet inte vad jag hade gjort utan den underbara människan ♥
Nu ska jag göra en kladdkaka åt frugan, sen mysa ner mig i soffan med en film.

Kommentarer
Postat av: My

Beklagar det som hänt, uscha :( Men men, sånt där brukar straffas så småningom..

2011-10-20 @ 21:28:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Emilie

♥♥♥

2011-10-20 @ 21:38:19
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback