Happy Friday!

Imorse hade jag en tanke att jag skulle ta en låång sovmorgon. Till 10. Minst.
När vaknar jag? Halv fucking åtta! Jag försökte tvinga mig själv och somna om, men när klockan slog åtta gav jag upp.
Så det blev frukost sen gick jag och Sophie och tränade.

Så vid halv 10 när jag egentligen skulle sova kom jag hem från gymmet. Hej hej duktig tjej.
Sen åkte jag och the boyfriend till hans päron. När vi ändå va på g åkte vi en sväng till mina päron oxå.

Imorgon ska jag göra det alla tjejer drömmer om en lördag förmiddag. Jag ska ut och pimpla!
Vad gör man inte för sin pojkvän?
Nej, men det ska faktiskt bli roligt. Han har mutat mig med varmchoklad och limpmacka med korv på.
Så nu håller ni en tumme att jag får fisk imorgon.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Big Brother.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback