Fridays mys

Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmys..

Är det bara jag som tycker tiden går sjukt fort just nu? Det va juh nyss fredag? Och Januari!
Men jag klagar inte. Bara det sakta ner lagom till maj så man kan njuta ordentligt.

Här händer det inte så mycket. Jag och mamma hade en mysig dag i Sundsvall. Köpte mest bara "bra och ha" saker. Mer vinglas bland annat. 
Annars har vi en hårig inneboende över helgen. Kul med sällskap när mannen i huset är ute å ränner.


Jag och mamma tjuvstartade fredagsmyset i Onsdags med en bit choklad på vägen hem.
Sååå god!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Moa hälsar nog tack till er :D

2011-03-13 @ 22:50:34
URL: http://raskaana.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback