Second Chance

Jag måste verkligen ta tag i det här med bloggandet nu. Men jag har faktiskt haft annat för mig på sista tiden.
I Lördags hade vi födelsedagsfest för Sofhie, mycket roligt!



Sen har jag och Sophie varit och skaffat oss ett gymkort. (igen, i know) Men nu är vi så illa tvungen och träna i 3 månader så nu finns inga ursäkter.



Jag har även jobbat 3 dagar den här veckan. Idag började jag kvart över 6. Jag har aldrig börjat ett jobb så tidigt i hela mitt liv! Men kvart i 5 tog jag mig upp. Är faktiskt imponerad av mig själv, jag som är världens morgontröttaste människa.

I fredags fick jag 3 röda rosor av min älskade pojkvän ♥



Ja, jag har väl inte så mycket mer att berätta för tillfället. Ska hoppa in i duchen nu, sen tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på nån serie.



I'm not angry, I'm just saying...
Sometimes goodbye is a second chance

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback