Pimplarn

Idag har jag suttit 4½ timme på en sjö. Fick jag nån fisk?
NEJ! Inte en enda! Det va bara en jävel som bet av min krok.

Om det inte hade varit storm hade det varit en fantastisk dag. Men nu var det storm. Jag har inte tinat upp än, trots alla lager med kläder jag hade på mig. It sucks to to be a Aronsson när man alltid ska frysa.



Jag körde på en taliban outfit med min halsduk. Sen kom jag på att det blåste inte lika mycket om man låg ner. Så jag låg på ett renskinn halva dan.
 
Tillslut blev det fika! Korvmacka, varm choklad och grillad korv.
Visst har jag en fin rosa mugg? Det va ingen av grabbarna som tog fel iaf!


Nu ska jag ta ett varmt bad. Sen ska vi äta ost och kex och dricka lite vin.
Underbar lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Rosa kåsan gillar jag skarpt, så du. Fina bilder. Ha en skön kväll!

2011-03-05 @ 19:09:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback