Hurtbulle

Idag har jag inte sutte still många minuter. Imorse va jag och Sophie och tränade. Sen skulle jag kolla om det fanns nån tvättid snart. Såklart var den enda som fanns 20 minuter senare.
Så det va bara börja tvätta.
När jag höll på med det vart jag less på att hela lägenheten såg ut som en soptipp. Så jag började storstäda.

Nu är det allt fint här hemma. Så skönt!
Har ni ätit någon semla idag föresten? Jag åt min i Söndags, det få räcka. Tycker inte det är så himla gott med semlor. Eftersom jag inte tycker om grädde bruka den bli så torr. Det är bara mammas semlor jag tycker om, och som tur va bjöd hon på det i söndags.

Nej, nu ska hurtbullen gå och lägga sig. Imorgon ska jag och mammsen till Sundsvall och shoppa.
Godnatt.


Förra årets semlor.
Jag hade inte varit snål på mandelmassan iaf..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback