Fordson & Jag

Idag har jag haft en jätte mysig dag med Robban. Först va jag iväg på marknaden (igen). Men den här gången följde jag med mamma. Sen åkte jag och Robert hem till hans päron och stekte i solen. Okej, jag stekte. Han sprang runt å gjorde massa andra saker.

"Om jag fråga riktigt snällt, kan du komma och hjälpa mig 5 minuter". Visst tänkte jag, spela väl ingen roll och jag ligger på en filt och sola eller stå uppe vid garaget. Dax för projekt starta Fordson (min traktor) Det gick väl inge vidare och dom där 5 minuterna blev en timme. Men efter mycket grejande startade han äntligen.
Nästa gång tänker jag inte ha bikini på mig när jag hjälper Robert i garaget. Jag va svart från tårna till hakan. Typ.

När Robert va klar i garaget åkte vi in till Långsele och käkade en Pizza. Alltid lika gott dagen efter. Fast att jag inte varit nå bakis idag.






Jag och Fordson!


Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder! :)

2011-06-06 @ 05:54:03
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag gillar dig och din Fordson ;)

2011-06-10 @ 19:21:10
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback