Underbara Fredag

Igår blev det jobb dagen lång. Och det blev en helt underbar dag. Eftersom det var "klämdag" var dom flesta barnen ledig. Men dom få som va där tog vi med på stan. Först tog vi en fika på Westerlunds. Sen traska vi runt på stan ett tag. Så blev det dax för lunch så vi gick tillbaka till förskolan och käkade.

När vi hade fått lite spagetti och köttfärssås i magen tog vi med dom till marknaden. Gick runt där ett tag och tittade. Sen gick vi tillbaka till förskolan, där gjorde vi popcorn och kollade på pippi långstrump.
Det är alltid lika roligt och jobba med Erna!

När vi hade jobba klart gick vi hem till henne och drack lite vin, gjorde oss fina och drack lite mer vin. Sen mötte vi upp Magnus och Robban för en middag på Kina. 

Och idag skiner solen ♥ Det blir en sväng på marknaden med Ernie. Sen kanske jag måste ta en siesta mitt dan, för ikväll ska vi gå ut och skaka rumpa. Underbart.


Middagen igår. Erna lura i mig nått som va starkt som fan. "Nej, men det är inte så starkt. Prova den" Ja men tjena det gick juh knappt å äta. Näsan rann och det sved på tungan. Jag vet faktiskt inte om det va gott för jag kände bara att det va starkt. Jätte starkt.
 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback