Våran Förlovningspresent

Som ni vet va vi och köpte en ny tv-möbel för ett tag sen.
(som jag inte alls kunde få ihop. Men som tur ä har man en handyman till pojkvän)
Såhär ser den ut iaf. Skåpen är perfekt för mina dvd-boxar och tv-spel.

En del av den är våran förlovningspresent. Så tack alla ni ♥
I Love It.







Update:
Enligt önskemål kommer här en liten lista vart allt är köpt.

Tv-bänk - Mio
Hyllan ovanför - Ikea
Korg - Jysk
Krukan på hyllan - Fantasihörnan
Ramar - Dollarstore
Lykta - Skattkistan (finns även på mio)
Krukan på tv-bänken - Buktten
Väggord - Vinylfabriken
3 lyktor på golvet - Boom


Kommentarer
Postat av: My

Vad fint :)

2011-01-21 @ 11:55:50
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Soffhie

Suuperfint! :) Tro jag ska anlita dig som inrednings arkitekt när jag har skaffat nå eget ;D

2011-01-21 @ 14:28:07
Postat av: Moa

Vilken snygg tvbänk!!! vart har ni köpt den? och vart har ni fått tag på väggordet? kan du inte skriva vart allt är köpt? :)

2011-01-22 @ 14:08:02
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Wow så fint ni har det! :-) Älskar Grey's och alla de serier som du hade där ;-)

2011-01-25 @ 12:18:00
URL: http://MariaMelle.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback