Its like graduation day

Imorgon gör vi våran sista dag. Forever.
Det är helt sjuk vad dom här 3 åren gått fort.

Det är samma känsla som dagarna innan studenten.
- Vad ska jag göra nu?
- Jag kommer inte få träffa alla underbara människor varje dag.

Vissa kommer man aldrig träffa mer.

När jag började jobba va det många som sa, "Gud vilket skit jobb" "Hur fan kan du jobba där" osv.
Men vet ni vad? Jag har gillat det! Annars skulle jag inte stannat i 3 år.
Visst, jobbet är inte det bästa. Vissa dagar ha man bara velat spy. Men på vilket jobb känner man inte så ibland?

Jag kommer sakna er alla underbara människor som jag jobbet med i 3 år.
Jag kommer sakna försöka slå Fredriks bubblespinner rekord.

Tack för dom här åren. Tack för alla skratt. All gemenskap.
Sista dagen imorgon.
Sista dagen.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du kommer aldrig någonsin ta det! :)

2010-06-18 @ 03:38:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback